keskiviikko 26. elokuuta 2015

Valinnan vaikeutta

Nousin vihdoin vuoteesta mutta olo ei ole edelleenkään ihan kehuttava. Ulkona sentään sataa jo! Valikoin kuvia ehdolle yhteen näyttelyyn, miten voi valita 6 kuvaa jos niitä on 3436 kappaletta? Toki vain pienenpieni osa on oikeasti hyviä ja informatiivisia tai muuten vaan ansiokkaita. Terveellistä on tarkastella kuviaan toisin silmin.

Tänään piti etsiä esiin tämmöinen. Tein tämän Hannalle keväällä 1988. Sitä on käyttäneet muutkin lapset, paitsi Valo joka kastettiin isomapana. Kahta eri kokoa myssyäkin olen tehnyt.

Pikkuhiekassa on käyty hoitamassa mun migreeniä pari kertaa. Kelluminen hyvä, uiminen huono juttu - siinä niska väärässä asennossa. Nyt kun viilenee vihdoin, saattaa rantareissutkin jäädä. Voi sentään. Joku oli tehnyt hienon hiekkalinnan viime kerralla, ja Ville nukkui karahkaan nojaten.

Nyt menen laittamaan illan tekstit kuntoon, klo 18 taas hetkipalvelus tsasounalla. Soon moro.

edit: pitää vielä tulla kertomaan päivän hihitys! Arne kysyi äidiltään: ""Äiti sitten kun minä olen isona poliisi niin jos saan jonkun roiston kiinni niin tulenko näyttämään sen sinulle ja isille?""

Kolm päeva olen olnud haige, voodis lamanud, mitte midagi teinud. Täna tõusin üles, pole veelgi korras, aga loodan et saab varsti paremaks.

Ei kommentteja: