
... että en ole enää kenenkään lapsi. Siitä koitui yllättävä seuraus: kävin etsimään vanhoja luokkakavereitani netistä. Sitä, miten nämä asiat liittyvät toisiinsa mitenkään, en oikein tiedä itsekään ;D
Elämää kroonisen vaikean kivun kanssa, taidetta, iloa, kauneutta unohtamatta

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti