perjantai 12. marraskuuta 2010

Kohti viikonloppua


Novitan lehdestä muistaakseni on tämän Anopin villatakin ohje - se siis vihdoin valmistui ja oli ihmeen kiva tehdäkin; olen luullut ettei minusta olisi moiseen kurinalaisuuteen ;)

Tänään ollaat tehty hölpät eli oravaiset eli vaikka-mitkä-eri-murteilla. Siis ne semmoiset jutut jotka kannattelee räystäitä, saunaan siis. Se olikin aika kenkkua hommaa. Sen päälle vielä innostuin hakkaamaan polttopuita kuin Muumimamma saarella. Se on sentään ihanaa ja voimauttavaa.

Rakas Anoppini läksi tänään kotiin oltuaan meillä viisi päivää hengettärenä. Ihanaa kun talo on puhdas ja puhtaat matotkin saatiin viimein lattialle. Huononkurja omatuntoni motkottaa minulle kun en ole pystynyt siivoamaan, sen sijaan häntä ei pidätellyt mikään - varsinkin kun viikon Apu-horoskooppi vakuutti Marsin aiheuttavan jousimiehille tällä viikolla siivousvimmaa. Siitä vimmasta minäkin sain riemuita sohvalta käsin ;) Kiitos Anopille <3

Olen aloittanut jälleen neulakintaita, sormenpäät siis vihdoinkin parantuneet raudoitushommista. Lisäksi haaveilen tekeväni jossain vaiheessa pari puuttuvaa lenkkiä huivikostani: minulla ei ole mustaa eikä violettia huivia! Ja se on hyvin kummallista. Joululahjoiksi kaipailen kutaista myös jotain - mitenkähän ehdinkään...Lisäksi (ruoka)pöydällä odottelee muutama kirja panagiaideoita varten, täytyy luonnostella niitä jonain joutohetkenä alustavasti. Minulla on selvä näkemys siitä mitä tahtoisin, mutta tuo koruseppä itse tuossa jarruttelee. Höh sille.

1 kommentti:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Onpa upea villatakki ja kaunis tuo kuvio ja väri.