torstai 30. lokakuuta 2014

Auringon värit

Olin ennen se "jolla on aina keltaiset/oranssit vaatteet" (ja jolla oli pitkä oranssi tukka) - kun lopetin tanssimisen jätin hyvästit myös noille väreille. Olen nyt pari päivää yrittänyt pitää vihreää paitaa ja huivia kohtalaisella menestyksellä. Eilinen laulutunti meni kivasti ehkä sen ansiosta? Laitan usein iltaisin hyvää tarkoittavasti kivoja vaatteita valmiiksi aamua varten - vaihtaakseni ne aamulla mustiin miesten collegehousuihin ja (usein mustaan) pitkähihaiseen trikoopaitaan tai saatan vetää päälle jonkun tunikan - niitä minulla on vain kaksi mustaa ;)

Tänään sädesairaalassa (kävin taas luuntiheysmittauksissa siis) näin jos jonkinlaista väriä ihmisten yllä - missä on harmaa Suomi? Ei ainakaan siellä.

Muutama viikko sitten tehtiin pieni kurpitsapää, ai kauhea miltä se näytti viikon kuluttua kurtistuneena, sisällä oli vissiinkin liian lämmintä... Meillähän ei todellakaan juhlita halloweenia, tämä ei liity siihen. Mutta oranssi se oli, ja kaksi oranssia oranssimpaa kurpitsaa odottaa yhä hilloamista.

Mul on olnud suur armastussuhe oranzi ja kollase värviga, pole enam. Nüüd nad on liiga vägev ja liiga pealetükkiv. Ma ei oska kujuta ette sellised päikese värvit oma seljas. Kas teate see laul "Päivänsäde ja menninkäinen"? Olin enne see päikesekiir, nüüd olen üks kääbus! :D

Ei kommentteja: