perjantai 21. maaliskuuta 2014

Keilaamassa!

Eilen sitten kävin hankkimassa urheiluvamman polveeni keilahallissa, oi miten oli hauskaa! Ikinä ennen keilannut ja jäin koukkuun - voitinkin ja sain monta täyskaatoa! Valo voitti myös sillä hänellä oli kolme pistettä enemmän kuin minulla, mutta laitojen kanssa :p

Muuten on ollut työntekoa ja on edelleen - kokka on valmis! Ihan ite tein, paitsi juotos ja koukun vääntäminen ja valun kaataminen. Tänään olen tehnyt hopeatöitä ja sitten palasin messinkiin - että voi levyn kaivertaminen olla raskasta!

Eilen olin aamulla ensiavussa migreenin takia ja sain taas kortisonia, toivottavasti pian alkaisi auttaa - äsken alkoi uusi kohtaus nostaa päätään :( Mutta olen toiveikas. Tuli kutsu botox-hoitoihinkin mutta niitä en aio ottaa enkä voisikaan, koska ne pistosalueet on mulla kroonisesti tulehtuneet (yläniska ja leukanivelet mm.). Työnteko kangertelee kun työasennot on mitä on. Työtasohan pitää olla ylhäällä ja siten kädet koholla koko ajan.

Eilen piti kokeilla tätäkin, kevätpäiväntasauksen kunniaksi.

Heegeldamine või keegel(damine)? :p No keegel, muidugi!

2 kommenttia:

piaeliina kirjoitti...

Keilaaminen on tosi kivaa! Kouluaikoina Helsingissä asuessa kävin useinkin keilaamassa. Liikuntaa ilman että tulee hiki.

Mama Elf kirjoitti...

Ihanaa! Se on "urheilulaji", josta mäkin tykkään. Täällä vaan ei ole halleja ihan lähimailla, mutta kun ollaan keilattu hamassa menneisyydessä, niin aina on ollut kovin hauskaa. Toivottavasti urheiluvamma paranee vauhdilla!