torstai 30. kesäkuuta 2011

Liian kuuma!

Oi missä on ne sateiset ihanat lapsuuden kesät...... Muutama päivä tällaista ja olen aivan uupunut, mutta onneksi tulee aina ilta ja varjot. Päivän parhaita hetkiä on se, kun menen keräämään pyykit narulta talon varjopuolelle.



Olen pakannut luostarilaukun vakuumipussin kanssa tiiviiksi, minulla menee ihmeen paljon vaatetta siellä. Kun menen aamulla kirkkoon, sitten töihin ja välillä pari kertaa uimaan ja taas kirkkoon, enkä halua olla nuhjuisissa koltuissa kaiken aikaa. Sentään voin sanoa että minulla on vain yksi laukku, ja sekin pieni siihen nähden että vietän Lintulassa jälleen 10 päivää. Kiitos tyhjiöpussien matkustan aika kevyesti. Kumisaappaat vievät eniten tilaa.



Maitohorsmalanka numero kaksi, sekin aivan hikoilee helteessä kuvasta päätellen ;)

On aeg kotti pakkida kloostrit jaoks, esmaspäev olen jo seal! Loodan ei oleks nii kuum nagu aastat tagasi; hommikul kell kuus varjus +29, see on ju liiga palju!

3 kommenttia:

Marikka kirjoitti...

Täällä ilmoittautuu toinen helteiden (tai ainakin pitkien hellejaksojen) vihaaja. Ei vaan jaksa, en minä enkä kasvit. Hyvää Lintulanreissua!

Heli kirjoitti...

Soovin Sulle kauneid hommikuid kloostris, rahulikke palvehetki ja töiseid päevi.

Liiolii kirjoitti...

Ihanaa, pääset Lintulaan! On aikaa siitä kun vietin Lintulassa koko kesän - ihan liian vähillä vaatteilla. Lopulta lainasin eräältä nunnalta takkia ym. Kumisaappaatkin piti lainata "talolta". :D