torstai 20. tammikuuta 2011

Huijui


Kädellinen eli Liisa heitti minulle haasteen, joka pitäisi heittää seitsemälle eteenpäin... koska olen huono heittäjä (minkä muinaiset voimisteluopettajani voisivat todistaa), jätän haasteen auki kenen vain tarttua. Mutta seitsemän asiaa pystynen itsestäni kertomaan - mutta mitkäs niistä olisi sellaisia joita te ette vielä tiedä?

1. En tajua enkä haluakaan tajuta tietokonepeleistä mitään. Ne ahdistavat minua, hahmotushäiriöistä, ja pahasti. Minun silmäni lähtevät harhailemaan jos yritän seurata jonkun peliä. En pysty keskittymään mihinkään noin mielikuvitukselliseen ja visuaaliseen. Ihme kyllä, fantasiasta pystyn lukemaan Pratchettia ja Pottereita. Mikä niissä lienee, tuntuvat aivan tosielämältä!

2. Tunnen kauhua lähes kaikkien lautapelienkin edessä. Sanaristikko ja Ubongo menevät kyllä. Mutta ylipäätään pelaamaan ryhtyminen vaatii suuria ponnistuksia. Perhe kärsii tästä hiukan. Korteillakaan en tahdo pelata.

3. Haluaisin viettää valtaosan ajastani hiljaisuudessa. Se on perheelliselle vaikeaa. Yleensä olen pystynyt sulkemaan äänet mp3:n kanssa pois, mutta nyt sekin rakkine on rikki :(

4. Haluaisin muuttaa sähköttömään taloon, silläkin uhalla että bloggaaminen häiriytyisi pahasti ;) Minulle riittäisi pieni puulämmitteinen matala maja. Jossa olisi hiljaista.

5. Saatan pitää kolmia villasukkia päällekkäin kesälläkin.

6. Keksin bikinit vasta viime kesänä.

7. Tykkään tiskaamisesta.

Ei kommentteja: