sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Tilkun tuoksua

Aattelin etten pese käsiäni pariin viikkoon :-D Tulin tänään Tilkkua hoitamasta ja tuoksun vauvalle :) Vasta parin viikon kuluttua kai näemme uudestaan, ensin pitää käydä Valamossa ja kaikkea... Olen aivan varma että hän hymyili minulle tänään kaksi kertaa! Olen aivan myyty! Muista urotöistä mainittakoon mahdollisesti vahingossa tapahtunut kierähtäminen vatsalta selälleen. Tilkku siis, en minä. Ja kaiken yötä nukuin koiranunta; pitihän minun katsoa vieressä tuhistavaa vauvaa yhtenään kun se oli niin kaunis.

Aamulla kirkossa, jostain syystä herkistyin vallan. Tajusin kuinka kaipaankaan luostariin taas, vähäksi aikaa, ei tarvitse olla kauaakaan. Kunhan hiukan.

Sukka edistyy hyvin, pidän todella paljon neulakinnastöistä. Montakohan kilometriä olen jo neulonut?

1 kommentti:

AnneR kirjoitti...

Vauvan tuoksu on taltioitu varmaan geneettiseen muistiin. Sen on tarkoituskin herkistää. Olet sananmukaisesti ollut rähmällään ihmeen edessä D