maanantai 12. lokakuuta 2009

Musiikin vaikutuksesta mielihaluihin

Menin junalla Jyväskylään Tilkkua hoitamaan ja kuuntelin matkalla mp3-musaa. Itsenäiselle matkalle sopivasti halusin aloittaa Carla Brunin ihanilla lauluilla ja kas kummaa, minun alkoi tehdä mieli punaviiniä! Kun minä en edes juo punaviiniä! Paitsi jos on pakko! Sitten vaihdoin musiikin Jethro Tulliin ja arvaatkaas mitä! Halusin mennä katselemaan kilttiasuisia miehiä! Nämä kaksi mielenvikaisuuden yhdistelmää johtivat minut siihen, että päätin piipahtaa menomatkalla vanhan punaisen tiilitalon baarissa, jossa kuulemma näkee kilttiasuisia miehiä sekä saa punaviiniä. Mutta en saanut ketään mukaani! Tuumasin jotta jos bussi Kuokkalaan menee ihan kohta niin en edes kuvittele mitään baarijuttuja, mutta jos se viipyy niin saata yksinkin.... hetkinen! Korviini kantautui uusi musiikki! Jostain hetken johtumasta olin pistänyt Tullin perään Miserere Nobiksen ja arvatkaapa halusinko enää mennä kevytkenkäisesti hummailemaan, minä kunnon isoäiti ja mitä kaikkea! No en!

Niin se sitten jäi.

Mutta sen sijaan kantoliinailin pikkumiehen kanssa viikonlopun :)


(BTW, Junassa myös lauloin carlaa "ranskaksi" ja unohdin olevani julkisella paikalla, tein samalla neulakinnastakin - tästäkö syystä konnari ehdotti josko minulla olisi jokin alennuslippu... onko vammaisille omia???)


******
... seuraavan postauksen voisin otsikoida "punaviinin vaikutuksesta mielihaluihin" - kävimme tänään nimittäin Lahdessa Haraldissa syömässä ja otin kuin otinkin sen pienen punkun! :-D

Ei kommentteja: