maanantai 9. kesäkuuta 2014

Olen minä onnellinen

Nimittäin sain lääkettä jalkoja varten: ja se Dolan auttaa! Aivan ihmeellistä kun jalat ei kramppaa ja pystyy kävelemään! Olen siitä riemusta tehnyt tehnyt töitä, yläkerrassa ja puutarhassakin tietysti! Huutomerkki huutomerkki! Tein uuden ukkelinpään, mutta se pisti lujasti hanttiin... ilmeet oli aika hyvät - viikinkisarjakuvahahmo selvästi! Myös kaiverrusharjoitus kuvassa keskeneräisenä. Ja luonnos apilasta...

Rannalla jokunen päivä sitten oli jäätävänkylmää vettä, mutta uin silti kolmesti. Jalkoja särki ja vihloi, mutta menin silti. Pojat leikkivät rannalla, makasin männyn alla pilviä katsellen. Aurinkokellon tein mittaamaan aikaa, kun piti olla kotona takaisin ajoissa.

Tein tänään pienen aidanruppanan karhunlaukalle, se kun tarvitseekin varjoa. Hups. Osan siirsin marjapensaan juurelle. Kaurikotiloita olen ommellut povoynikiini ja tehnyt useita viikinkikäätyjä kotiloilla ja ilman. Ja kastellut olkihattuni, nyt se asettuu päähän täydellisesti - ensi viikonloppuna onkin käyttöä kaikille myssyille. Kotiloilla ja ilman :)

Nüüd ma olen väga hõivatud, järgmisel nädalavahetusel on esimene keskaegturg. Ja olen saanud uued ravimed! Minu jalad on jälle korras!!!! Olen nii rõõmus et pole valu ega jäikus!

1 kommentti:

kosotäti kirjoitti...

Oi miten ihanaa kun sait avun jalkoihisi;))
Komiat on päähineet.