tiistai 15. huhtikuuta 2014

Takaisin sorvin ääreen...

... tai niinhän mä luulin. Odotan tässä hopealevyä, se ei vaan valmistu - sen sijaan ladossa pamahti salpietarihösseli. Huoh. Alkemia ja sen sellainen ei aina ole kovin turvallista. Mutta olen siivonnut vaatekaapit, pakannut talvikamppeita ja voivotellut hirveää määrää huiveja joita minulla on - ja vain yksi kaula ja yksi pää.

Viikonloppu meni mummuillessa mutta arki toi mukanaan kelan tyhmiä päätöksiä. Onneksi olen iloluontoinen ihminen ;)

Tänään EPL Haapamäellä Lainan kotona, migreeni on nyt kestänyt kaksi päivää mutta yritän jaksaa. Kortisonikuurin jälkeen olikin vähän aikaa aivan ihanaa ilman kipuja. Eilen korjasin ihanat pääsiäiskäädyt, tänään pitäisi sahata päätä ja kättä... Munia olen värjäillyt solmioilla, pitää saada lisää solmioita vissiin jo.

Päätin kivusta huolimatta ja senkin vuoksi pukeutua eri tavalla. 60-luvun aito kukkajakku on ihana! Ja muutama päivä sitten päätin ottaa suureen janooni seljankukkamehua. Kummasta pullosta lorautinkaan tujun "mehun"...kumma kun selja maistui aivan sitruunalta?

...pea valutab jälle :( Eesti keel on aga meeles, öösel lugesin "Usk ja elu"-ajakiri.

2 kommenttia:

Ruostevilla kirjoitti...

Miten ihania munia! Oletko itse ne koristellut? Vieläkö ehtisin maalata pääsiäiseksi? Toivotan sinulle ja perheellesi aurinkoista pääsiäistä ja parempaa vointia :)

Maahiska kirjoitti...

Silkkisolmiomunien ohje löytyy täältä: http://www.ourbestbites.com/2012/03/silk-dyed-eggs-aka-tie-dyed/
Vielä ehtii kipaista miehen vaatekaapille :)
Toivotan teillekin ihanaa pääsiäistä!