perjantai 25. huhtikuuta 2014

Nopeaa

... on ajan kuluminen. Yhtäkkiä on pihalla täysi höökä päällä, ripustan pyykkejä ulos ja nautin linnunlaulusta. Martat kävi eilen tutustumassa pajaan (22 marttaa! :)) Sain siivottua koko huushollin aika hyvin ennen vierailua. Pöytiä näkyvissä! Nuo tuolit olohuoneen puolella on ekstroja, vieraita varten. Juuri ja juuri riitti valtakunnan tuolit! Sain kivan kirjan marttatuliaisiksi :)

Tänään jatkuu työt - olen tekemässä viikinkiukkelia hopeasta. Ristejä pitää tehdä vielä ja munia muutama muna. Mulla oli oikeassa kädessä jännetupentulehduskin, nyt se on asettunut - kiitos kortisonin jota jouduin ottamaan allergiseen kohtaukseen muutama päivä sitten. Juotoksia olen vasta opettelemassa, jännittää se - olen aika sohlari nitten käsieni kanssa välillä ja pelottaa että poltan jotain asiaankuulumatonta.

Kevät on tullut pihaan, herukka on lehdessä jo ja mustarastaat laulavat. Sain kaikenlaisia kivoja mukuloita ja kasvinalkuja lahjaksi, postissa tulivat. Tänään menen pitämään neuvoa niitten kanssa kasvimaalle :) Olen myös laittanut pistokkaita kärsimyskukasta ja antanut niitä edespäin.

Meil oli eile külas 22 "marttanaist" - tore külastus! Kingituseks sain kena kokaraamatu. Täna otsustasin minna aias, sain posti teel lille- ja köögivili risoomid :)

Ei kommentteja: