perjantai 28. maaliskuuta 2014

Alakuloa ja pihatöitä

Hormonit ei siis sovi minulle, M.O.T. jälleen kerran. Yritettiin säännöllistää kiertoa (tämän varmaan kaikki halusi tietää) pillereillä, mutta kuuden päivän kuurin jälkeen aloin itkeä kuin Niagara se yltyi vain kuurin kestäessä sen määrätyt 9 päivää ja yhä vielä eilen. Ei hyvä! - olen huomannut jo 30 vuotta sitten että ei sovi, aina silloin tällöin kokeiltu mutta EI VAAN SOVI.

Nyt loppuu vetistely ja mieluummin kärsin tätäkin akkainvaivaa kuin itkemistä itkemisen perään. Olen aivan liian herkkä kaikille lääkkeille. Olen lopettanut kaikki muut paitsi tarvittavat kohtaus- ja viruslääkkeet, eli mitään säännöllistä lääkitystä ei ole enää. No kortisonipöhäykset pitäisi ottaa astmaan mutta en vaan ole jaksanut hoitaa itseäni... Syksyisen flunssan jälkeen en vaan ole jaksanut.

Tänään pieni mies tuli mummulaan ja sain virtaa pihatöihin. Kahvilassa piti käydä tietysti, Nilla siinä Arnen kanssa, pelasivat jotain hassua kännykälläkin vähän, tuon ukkelin nauru on sitä laatua että se pitää kuulla aina sillointällöin.... oikein mahtiräkättäjä!

Tänään on käyty myös lähteellä, ei ollut sammakko kotona taaskaan. Pesin ja jynssäsin myös ruman maljakon joka on ollut minulla jo vuosia ja huomasin että sehän on kiva, tuollaisia pampuloita siinä.

...hormoonid ei toimi minu jaoks, olen olnud kurb ja nutune pärast neljapäeva ;( Nüüd siis lõpp, see ravi. Naised, olge ettevaatlik! Nutmine pole tavaline asi kui mured on väike!

Ei kommentteja: