keskiviikko 6. marraskuuta 2013

Tiheitä päivityksiä....ja teetä!

Olen keksinyt voimajuoman. Tai en minä mutta siperialaiset.

Tästä vaikka voi lukea lisää. Keksin teen Hyötykasviyhdistyksen lehdestä Pähkylästä, Bertalan siinä kirjoitti niin hienosti että innostuin. Olemme nyt pari päivää nauttineet teetä ja luulen että sillä on jotain tekoa sen kanssa että tänään olen käynyt metsässä jo kahdesti - hakemassa havuja ja poimimassa suppiksia. Olen siivoillut ja järjestellyt. Olen leiponut ja laulanut. Ylipäätään ollut ahkera muutenkin kuin blogin päivityksessä.

Saan ehkä valmiiksi nämäkin...

Ja ehkä lepopaineet laskevat tästä teenjuonnin myötä.... normaalisti ne ovat 118/69 ja pulssi 60-65 - jopa silloin kun olen touhunnut. Kurjaa kun sydänkin saa hepulin levossa. Migreeni on ollut nyt myös poissa. Ihana musiikki auttaa kun ahdistaa. Elelen siis toiveikasta aikaa! Kaikesta huolimatta.

Nüüd ma ei tea kuidas räägitakse Eesti keeles... Bergenia tee? Siberia tee? ... aga ma joon seda 3 päeva jooksul ja tundub et on hea jõud.

1 kommentti:

kosotäti kirjoitti...

Mielenkiintoinen tee, pitäsköhän keitellä pihamaan vuorenkilvet?:))
piristysköhän sillä vai nuukahtasko kokonaan.