sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Kommentit hukassa.. ei se mitään!

Siitä päivästä lähtien kun blogiini alkoi sataa "anonyymin" mainoksilla ja oudoilla linkeillä varustettuja "kommentteja" on muutkin kommentit kadonneet roskikseen - tajusin vasta käydä ihmettelemään. Sieltähän ne löytyivät, kadonneet. Mutta jos en nyt kaikkia saanut paikoilleen niin antakee anteeksi! Postilaatikkoni/roskikseni on yhtä sotkua!

Nousin tänään vuoteesta vasta yhden jälkeen, ihan pakotin itseni, kävin kylvyssä (luin siellä Tuomas Kyrön Miniää, mainiota ammelukemista!) ja pistin itseni sitten keittiöhommiinkin. Tein ruokaa jämistä, kasvispihvejä (teinipojalle ne kaupataan proteiinipihveinä, eikös joo?) ja ihanaa tattikastiketta (jota teini ei edes maista :() sekä pottuja ja keitettyjä kananmunia. Ovela veto, eikös - sain ajateltavaa sen sijaan että murehtisin petissä!

Noel, siis tämä kyseinen teinini, sai tänään sähkörummut! Monta kertaa olen hengessäni ristinyt käteni asian puolesta ja nyt se tapahtui! Vaihto akustisiin kävi kätevästi ja tulos on mitä mainioin! Olen niin iloinen! Hyvää kannatti odottaa. Olenko jo kehunut miten taitava rumpali hän on? Bändi vaan puuttuu.

En voi ihan alhoissa olla kun ainakin kaksi, no joo kolmekin ja enempikin, asiaa on minua syvästi ilahduttanut viime päivinä. Eilen Arneukkeli oli mummulassa monta tuntia (sitä puheenpajatusta!!) ilahduttamassa sairastavaa mummuaan, tuli syliin kun pyysin antamaa energiaa. Ja antoikin, oikein lämmintä ja ihanaa energiaa. Jaksoin iltaan saakka.

Lisäksi ilahduin valtavasti eilen kun uudenvuoden konsertti tuli uusintana ja sain kuvattua iPhonella ruudusta balettia valkeissa huoneissa. Se on yhä jotain, joka on niin minua ja minun salaisia haaveitani. Huomaan että kaksi vuotta sitten ja viime vuonna tähän aikaan olin myös alamaissa, syytin silloin sydäntäni.

Ja ammeen reunalla yhdet souteli saippuapalalla. Kiitos lapsille näistä alati vaihtuvista yllätyksistä ja asetelmista! Huomatkaa myös pelastusvenhe!

Eelmisel aastal jaanuaris olin ka kurb, blogis loeb et olen masendunud ja kurb. Jaanuar, seega? See külm ja pimedus? Aga kui noorem ei olnud, mulle alati meeldis pimedus, see et kodus on hea ja sooja - aias külm, aga südames sooja... Nüüd olen vana! :) Kuid minu armad inimesed ja ilus muusika, tants, kunst, hoiavad mind pinnal!

1 kommentti:

kosotäti kirjoitti...

Balettia katsoessani muistan aina varpaani joka murtui kun lapsena kävelin sen varassa leikkien balleriinaa, sellaista pullukkaa balleriinaa. Nyt tuo varvas on alkanut oikuttelemaan.

jaksamisia ja Jumalanäidin huolenpitoa.