maanantai 23. huhtikuuta 2012

Päivä 22: Tästä olen riippuvainen

Hitaasti nämä minun "päiväni" kuluvat :D

Päivä 22: Tästä olen riippuvainen

En osaa kuvitella elämää ilman kirjoja.

Kirjat ovat paheeni ja lohtuni, opinlähteeni ja iloni.

Kirjat ovat öisin ystäviä ja päivisin pakopaikkoja.

Tänään sain myös kirjan - no sain ja sain, piti ostaa ensin muutama kynä (joita kyllä tarvitsin) että sain kirjan ja ruusun päivän lahjan Tuomas Kyrön "Miniän" kaupanpäälle. En valita!

Lukeminen voi silti olla ongelma hahmotuskykyni vuoksi, mutta sekin toisinaan riemastuttaa: minulle vanhakin kirja on uusi, koska en kuitenkaan muista mistä siinä kerrottiin!

Meille tuli tänään taas Harjoittelija ja toi mukanaan nämä ihanat tuliaiset, Ihanan Virityksen Liisalta. Heti alkoi pieni päällystäjä pohtia projekteja pääni sisällä! :) (bloggerin linkitys ei muuten toimi, käykää katsomassa ihanaviritys.blogspot.com)

Mõtlen mis ma siis olen sõltuv - raamatutest muidugi!

Ei kommentteja: