keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Sain eilen ihanaa postia!

Amazon lähetti minulle kauan haaveilemani kirjan The Garden Cottage Diaries! Olen tätä ennenkin hehkuttanut ja nyt vasta hehkutankin! Niin ihana, jo kirjan tuntu, kuvat, kaikki! Jos minulla olisi idoleita, olisi Fiona Houston yksi heistä. No onhan minulla, myönnetään - Camilla Plum sekä tanskalainen maajussi Frank Erichsen.

Signeerauskin on! Mikä muukaan tuo voisi olla?

Vaata mis ma sain! Fiona Houston elas "vana-aegselt" ühe aasta jooksul ja kirjutas tema raamat. Vana-aegsest elust ma unistan ka.

5 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Minäkin katsoin Camilla Plumin ohjelmat ja tuota maajussiakin melkein kaikki osat...nythän se tulee uusintana...☺

Koso-täti kirjoitti...

Tanskalainen maajussi on ehdoton huippu, ihana innostunut nuorimies.
Jokainen jakso on pakko katsoa.

Anonyymi kirjoitti...

Voi miten ihanaa! Ilosi oikein loistaa tänne asti!

Miriam kirjoitti...

Just 10 minuuttia sitten löysin että Fiona on tehnyt kirjan! On varmaan ainakin niin ihana mitä hehkutit... Itse olen haaveiluani ruokkinut Tammikuun 2006 Country Living -lehdellä, jossa on Fionasta juttu...

Maahiska kirjoitti...

Mulla myös se lehti ja siitä leikattu kuva seinällä - oli nääs kaksi samaa lehteä niin hiukan silppusin, leikekirjaankin.