sunnuntai 13. helmikuuta 2011

Tukka hyvin ja kello.. no sitä ei ole


day 24. a photo of you that your hair looks nice in
Tämä kuva lienee ollut täällä ennenkin, mutta laitan silti. Siinä näkyy todeksi se, miten huolimattomasti sutaistu nuttura onnistuu aina paremmin kuin huolella väkrätty. Asia jota en millään tajua. Flow-meininkiä siis.

Juuksed on minu õrn koht: kui ma olen olnud suure muutuse ees või murelik, olen vähendanud juuksed üsna lühikeseks, aga nüüd saavat nad kasvada ... metsikult!

Ystäväkirjoitus täällä.

2 kommenttia:

marika kirjoitti...

Mulle meeldivad metsikud juuksed ja mulle meeldivad punased metsikud juuksed :)

Minul ei ole vaja suurte muutustega juukseid lõigata, mul kukuvad stressiga ise juuksed peast ära :D

Head ja ilusat Sõbrapäeva õhtut sulle!

Maahiska kirjoitti...

"kukuvad stressiga ise juuksed peast ära" :D Jah, nii see on... kuid mul on need takud, võib-olla juuksed ei kuku põrandale kuni :P