Huomenna aamulla lähtee Musti-kissa autuaammille hiirimaille. Ikävä juttu, mutta ei jaksa enää yhtään päivää siivota sen kakkoja työhuoneen lattialta. Raukalla lienee epilepsia migreenin lisäksi. Kävimme eilen vähän kyselemässä eläinlääkärillä mitä tehdään. Kolme vuotta on seurailtu josko kissa oppisi sisäsiistiksi mutta ei. Lisäksi ulosteissa on verta. Sellaista se vaan joskus on.

2 kommenttia:
Toivotan Sinulle rauhaisaa ja tunnelmallista Joulua
Onpas kauniita enkelikoristeita! Teillä oli ihanan tunnelmallinen, rauhallinen joulu... levollisen onnellista vuoden viimeistä viikkoa ja kaunista vuodenvaihdetta toivotan teille.
Lähetä kommentti