"Äiti voinko mä kertoo koulussa että me uhrataan Musti?"
"Vesi kielahtaa kun katsoo noita ruokia!"
"Varokaa Pyhää Pyllynnäyttäjää!"
Lapsella sentään vilkkuu ja välkkyy!
***********
Tässä joululahjoja, joita sain tehtyä:

Metsänviheriähkö huivi Sisarelle

Valokuvakirja...

...ja The Villatakki Arnelle itsevärjätyistä langoista. Keltaiset helmiäisnapit kävivät oikein hienosti tuohon, mutta ne eivät kuvassa oikein näy... Arnukalla päässään Isomummun ikivanha karvahattu - eli siis minun Äitin hienompi talvimyssy.
Myöhemmin lisään kuvat parista muusta neuleesta.
Tässä myös Miehen tekemä naisen sormus, Torin vasara-aihe ja granaatti:


Tämän ihanuuden löysin itselleni kirpparilta!!!

3 kommenttia:
Huivia on jo ihailtu jouluseurueen ukkopuolellakin :)
Missäs sitä ollaan jo oltu? Ukkoseurassa? :D
Ihania huiveja ja tuo miehesi tekemä sormus on kaunis.
Toivotan Sinulle Hyvää Ja Onnellista Uutta Vuotta.
Lähetä kommentti