sunnuntai 5. heinäkuuta 2009

Nyt lähtee!

Nopeasti tuli tämäkin päivä, matka Lintulaan kolkuttelee ovella. Tavarat on pakattu, kasvimaa tarkastettu ja ohjeet taloudenhoitoon annettu. Olen pukenut päälleni "luostarivaatteet", jotka eivät tosin poikkea vaatteistani mitenkään paitsi että tällä kertaa ovat kaikki puhtaat ;-D Minkäs teen kun olen tällainen huivimummo.

Viikolle on luvattu sateita Itä-Suomeen, nähtäväksi jää kuinka vettyy kaunis kukkamatto ristisaattoa odotellessa. Huomasin ettei minulla ole kumppareita, vanhat pitkävartiset nahkasaapikkaat saavat kelvata. Niillä on kelpo tallustella, karvavuorit ja kaikki.

Olen kotona 16.7. illalla jos kaikki menee hyvin. Siiheksi toivotan teille tuoksuvaa heinäkuuta!

2 kommenttia:

_hoya_ kirjoitti...

Hyvää retriittiä! Itsekin olen sen tarpeessa...

Pankin talkkari kirjoitti...

Siinä mielessä kadehdin sinua nyt, että kymmenen päivää hiljaisuutta ja omaa rauhaa kelpaisi tännekin. Että saisi lukea kirjan tai pari kesässä. Lasten sisältämä energia yhdistettynä kahden kuukauden kesälomaan kotona, tiedät kai.. ü

Hyvää lomaa!