torstai 18. kesäkuuta 2009

Keskel kesää

Olen trimmannut kasvimaata kympin leikkurilla ja hyvin pelittää, leikkaa jopa pitkää sinivihreää rehuheinää kuin heinää vaan. Kasvimaa sai uuden pelättimen tänään, Ilovalmarin omalla kukkalaatikolla paimentaa nyt irkkulippis-hemmo.

Olen ollut kipeä kaksi päivää. Ilmanpainemittari näyttää matalaa vaikka aurinko paistaa. Olen siis levännyt ja opiskellut viroa, kirjoittanut pieniä kirjeitä viroksi ja laulanut - viroksi tietty ;-D

Vaihdoin jo välillä serbiaan, mutta sitten löysin taas uuden laulun ja oli käytävä tiskaamaan että pääsin laulamaan viroksi... voi mua maanisraukkaa! Voi mun perheparkaa! :-D

Huomenna lähdemme Pyhäkankaalle kirkon leirikeskukseen juhannuksenviettoon.

Head Jäänipaeva!

1 kommentti:

Lissu kirjoitti...

Buone feste anche a te e a tua famiglia.