keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Tule hyvä kakku...

Leivoin kehnoista aineista maustekakkua, piti laittaa jugurttia ja karkeita (gluteenittomia) jauhoja kun ei muuta ollut. Raportoinen tuloksista mikäli pystyn puhumaan makukokemuksen jälkeen...:D

Eilen ja toissapäivänä olen siivonnut taloa, pakannut säkkeihin taas uffalle meneviä vaatteita, liimaillut kuvia ja soittanut yks miljoona puhelua eri viranomaisille ja vastaaville tahoille. Löysin vauvanvaatteita vintiltä... Kumma miten ne yhä tuoksuvatkin vauvalta! Jotkut asiat ei muutu. Minulla ei ole mitään tähdellistä nyt meneillään, olen hiukan hajamielinen ja harhaileva enkä jaksa innostua mistään. Toisaalta viimeviikon kipuilun jälkeen on hyvä levätä (siivoomista ei lasketa lepäämiseksi kylläkään) ja olla ihan muinaan.

Mutta entä paasto? Tässä vaiheessa voinkin taas todeta lohdullisesti että paras paasto en epäonnistunut paasto... Olen lukenut Hirvisaarta, kuunnellut Jethro Tullia, katsonut telkkaria, ja mitä kaikkea. Sairaan ei tarvitse pitää ruokapaastoa, mutta jonkun verran olen pystynyt siihen, sentään. Olennaista on se, että tiedostan homman menneen pieleen ainakin osittain. Tästä pitää jatkaa, kaiken keskellä muistaa se Ainoa Tärkeä. Meillä on melkoiset kolme viikkoa edessä, matkustusta ja monenlaista vaikeutta edessäpäin.

ps. kakkua ainakin näyttää hyvältä....:)

Ei kommentteja: