perjantai 30. tammikuuta 2009

Yksi yö leveästi

Yritän saada parisängyn haltuuni koko ensi yöksi, Mies lähti Kotkaan ja aion käyttää hyväkseni koko petin laidasta laitaan. Luultavasti Ilovalmari päätyy poikittain päälleni yön varhaisina hetkinä, mutta aion yrittää. On toki kiva herätä pikkuiset varpaat suussa, tai kiilamainen kyynärpää kylkiluiden välissä. Huonomminkin voisi olla.

Ystäväni, lastensuojelun pelottavan rautainen ammattilainen tulee huomenna vieraisille. On hyvä kun on sellainen ystävänä :D

Harmittaa kun en jaksa olla ulkona enempää. Tänään pitkästä aikaa hakkasin polttopuita ja salaa kannoinkin ne sisälle. Ihana päivä ilman kipua. Lapsi riemuitsi hangessa ja minä olin Hyödyllinen. Muutoin olen kuin nuukahtanut sirkka, ei siritä, ei raksuta, ei pompi. Bloggauskin ontuu. Minulla on etunimikriisi, olen täyttänyt muutospaperitkin jo. Mies ei tahtoisi minkään muuttuvan, vaikka eihän tuo käytännössä mitään vaikuttaisi häneen. Mutta kun!!!

Lapsi leikkii Darth Vaderia kahden tussikynän kanssa, haluaa kaiken huomioni nyt. Haiseekohan vanha kunnon Vader noin paljon? Vehnäaltistus on aikaansaanut kaikenlaisia efektejä puolentoista viikon ajan. Nyt se on loppu, se altistus. Jatkamme gluteenitonta linjaa.

Jaaha, pyykkipoika nenään ja pyyhkimään. Hyvää viikonloppua!

1 kommentti:

Catarina kirjoitti...

Olin vuosikausia pohtinut virallistano ortodoksisen nimeni. Tein sen, kasteesssa saatu nimeni jäi kolmanneksi ja sitä käyttävät edelleen sukulaiset(ei kovin läheisiä ole enää elossa) ja ystävät 57 vuoden ajalta. Viranomaiset ja uudet ystävät ovat uuden nimeni käyttäjiä. Puhelimeen vastaan sen mukaan milläkin nimellä, että kuka soittaa ja sekoilen kyllä lahjakkaasti välillä. Vanhat tutut tietää uudenkin nimen mutta uudet ei tiedä vanhaa nimeä ja sepäs hämää..
Nettinimimerkkinä käytin ortodoksinimeäni jo vuosia joten itselleni se on jo tuttu.En enää kaupassa mieti millaisen allekirjoituksen laitan pankkikorttiostokseen uusi nimi tulee jo automaattisesti.
Minulle vaihdos oli tärkeä, palautin samalla tyttönimeni sukunimeksi ja aloitin uuden vaiheen elämässä. Nyt nimet ei enää muutu.
Sydämesi sanoo mitä sinulle on paras.