perjantai 16. tammikuuta 2009

Omitui/naisuuksia?

Minut on haastettu. Apuva. Kiitos Pankin talakkarin joka tartutti :-D
"Kerro kuusi satunnaista asiaa tai ominaisuutta itsestäsi ja haasta muut mukaan."

1. Minä pidän huiveista. Siis minä pidän huiveja. Päässäni. Useampia kuin yhtä kerrallaan.

2. Nukun tonttulakki päässä ja...

3. ... nukun sellaisen rinkelimäisen koiranlelun kanssa, koska se korvan alla estää korvalehden kipeää hermoa särkemästä. Koiranlelu on pupun näköinen, punavalkoinen ja se myös vinkuu tarvittaessa (?).

4. Osaan laskea Älyttömän Tarkasti ostokset kaupassa ihan noin vaan päässäni, mutta kun pääsen kassalta en muista enää edes mitä kymmentä käytiin.

5. En millään meinaa keksiä ominaisuuksiani. Hyvä on, öö. Öö. Kun minulta kysyttiin psykiatrilla jotta "kuvaile luonnettasi" niin en keksinyt mitään.

6. Minulla on hyvin lyhyeksi nyrhitty tukka. Nyrhin sen aina kun jokin käy harmittamaan. Nyrhin toissapäivänä, tai päivää sitä ennen. Olen pian ihan kalju. Tämä ei sitten liity niihin huiveihin :D

(7. Kaikki ominaisuuteni liittyvät jotenkin päähäni!!!)


*** Sinut on myös haastettu! *** (kjäh kjäh)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Luulen että sinulta olisi löytynyt vielä monia muitakin..

Listaa saa minun mielestäni jatkaa, aina kun keksii lisää ü

Leikkaan muuten itsekin tukkaani joskus - tosin pitkää tukaa on helpompi leikata kuin lyhyttä, joten nyt lyhyttukkaisena olen turvautunut parturin parempiin saksiin ü

Laskutaito on hieno ominaisuus.